آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی
آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی

امیر سرتیپ اسماعیلی: امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=8d817348-2132-4963-964f-a9f7d20e8f60

 امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم معارف جنگ در مرکز آموزش 05 کرمان با بیان اینکه کشور ایران با داشتن تاریخی غنی و عمیق با هیچ کس جنگ نداشته، اظهار داشت: امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وقایع تاریخی که در جهان رخ می‌دهد دارای آثار سوء و مثبتی است، بیان کرد: در بسیاری از کشورها دولت‌ها و سران آن نسبت به مردم بی‌تفاوت هستند، اما انقلاب اسلامی ایران که برخواسته از قلب مردم است و هدایت آن توسط رهبری بزرگ و الهی صورت می‌گیرد، اینگونه نیست و مردم را ولی نعمت خود می داند.  ادامه مطلب ...

امیرسرتیپ پوردستان: منشاء اصلی قرآن هراسی در جهان، سیاست های استعمارگرانه است

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=7616bc75-6716-4ac2-8ab2-642dc7367040

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش قرآن هراسی در جهان، گفت: نشان دادن چهره نورانی قرآن مجید بعنوان یک چهره خشن و تروریست پرور، ریشه در سیاست های استعمارگران دارد.
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در آیین پایانی مرحله ستادی سی و ششمین دوره مسابقه های قرآنی ارتش در سالن اجتماعات هتل صفای قم، اظهار کرد: استعمار در این راه سرمایه گذاری های عظیمی انجام داده و این حرکت را از یک قرن پیش آغاز کرده اما علی رغم تمام تلاش های آنها تقدس و عظمت فعالیت در ساحت قرآن صدها بلکه هزاران بار بیشتر شده است  ادامه مطلب ...

تسلط ارتش سوریه بر «نقطة الرادار» در جنوب غرب تدمر

خبرگزاری فارس: تسلط ارتش سوریه بر «نقطة الرادار» در جنوب غرب تدمر

ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور موفق شدند در اطراف روستای «شریفه» واقع در جنوب غرب تدمر کنترل «نطقة الرادار» را به دست گیرند. 

ادامه مطلب ...

زخم کهنه «حقوق‌های نجومی» کِی درمان می‌شود

خبرگزاری فارس: زخم کهنه «حقوق‌های نجومی» کِی درمان می‌شود؟/سرنوشت نامعلوم طرح «راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مدیران» در مجلس

با تمام موافقت‌ها و نظرات مثبتی که نمایندگان اصولگرا نسبت به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره شفاف‌سازی «حقوق مدیران» ابراز کرده‌اند اما گویا آینده این طرح روشن نیست. 

ادامه مطلب ...

افتضاح امنیتی؛ ترکیه دیگر حتی برای دیپلمات‌ها امن نیست

خبرگزاری فارس: افتضاح امنیتی؛ ترکیه دیگر حتی برای دیپلمات‌ها امن نیست

گویا ترکیه کم‌کم ‌در حال تبدیل شدن به افغانستان دوران طالبان است و آنکارا کم از مزار شریف ندارد؛ سفیر روسیه به نمایشگاه رفته بود تا هنر مدرن را در ترکیه ببیند، با تیراندازی از پشت سر به او در عمل هنر مدرن ترکیه اردوغان را نشان دادند. 

ادامه مطلب ...