آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی
آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی

فرمانده نیروی زمینی ارتش؛ ارتش و سپاه در کنار هم به کمک زلزله زدگان غرب شتافته‌اند

http://www.aja.ir/portal/picture/

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: ارتش و سپاه در کنار هم به امدادرسانی مناطق زلزله زده غرب شتافته‌اند و از اولین ساعات این حادثه تلخ، در کنار مردم حضور داشتند.وی در این باره افزود: تیپ‌های واکنش سریع و امداد و نجات، هوانیروز و تیم مجهز پزشکی از ارتش با حضور در منطقه، بخش بسیار عظیمی از ماموریت خود را آغاز کرده‌اند.

تیم‌های جسدیاب تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش تجهیزات کامل عازم مناطق زلزله‌زده غرب کشور شدند.

1

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، تیم‌های جسدیاب از تیپ 65 نوهد با تجهیزات کامل برای کاوش دقیق‌تر و کشف اجساد وارد منطقه سرپل ذهاب و قصرشیرین شدند.کار آوار برداری همچنان توسط یگان‌های نظامی حاضر در منطقه ادامه دارد.گفتنی است؛ راه‌های ارتباطی از کرمانشاه به طرف سرپل ذهاب و قصر شیرین باز است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری خبر داد؛ انجام 550 سورتی پرواز بالگردهای هوانیروز در طول نیم روز

http://www.aja.ir/portal/picture/

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در نیم ساعت اول حادثه پیرو فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا با تمام توان قرارگاه غرب نیروی زمینی وارد عمل شد و در حداقل زمان خودمان را به مردم حادثه دیده رساندیم.وی افزود: 4 تیپ را بلافاصله به منطقه آوردیم و عملیات آواربرداری را آغاز کردیم و خدا را شکر این عملیات با موفقیت‌هایی همراه بوده است. پایگاه هوانیروز کرمانشاه 60 فروند بالگرد، 550 سورتی پرواز را در یک نیم روز انجام داد که نشان از آمادگی و  تلاش مضاعف خلبانان و کادر پروازی دارد.

بازدید امیر حیدری از پادگان ابوذر سرپل ذهاب

http://www.aja.ir/portal/picture/

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش از پادگان ابوذر این نیرو که در شهرستان سرپل ذهاب واقع است و مورد آسیب زلزله قرار گرفته است، بازدید کرد و در جریان این بازدید با خانواده‌های کارکنان این پادگان به گفت‌وگو پرداخت. پادگان ابوذر در غرب کشور یکی از نقاط یادمانی دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود که از آن به عنوان دوکوهه غرب نیز یاد می‌شود. همچنین این پادگان در دفاع مقدس بارها توسط جنگنده‌های دشمن بعثی بمباران شد.گفتنی است؛ امیر حیدری از یکشنبه شب و ساعتی پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه حضور دارد.

حضور فرمانده نیروی زمینی در مناطق زلزله زده کشور

http://www.aja.ir/portal/picture/

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بامداد امروز دوشنبه 22 آبان 1396جهت جهت تسریع در عملیات امداد رسانی به زلزله زدگان توسط نیروی زمینی ارتش در استان کرمانشاه حضور پیدا کرد.فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ضمن تسلیت به هموطنان عزیز برای درگذشت تعدادی از مردم عزیز کشورمان در حادثه زلزله روز گذشته و همچنین آرزوی صبر به خانواده های بازماندگان، یگان های نیروی زمینی ارتش در منطقه بدون درنگ با تیم های امداد و نجات، تخلیه مجروحین ، بالگردهای هوانیروز و به ویژه بیمارستان های 520 کرمانشاه و بیمارستان صحرایی در پادگان ابوذر آماده هر نوع خدمات رسانی به هموطنان گرامی شده اند . امیر ان ابوذر آماده هر نوع خدمات رسانی به هموطنان گرامی شده اند .