آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی
آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی

فیلم تحریف‌شده رژیم صهیونیستی از پرستار شهید فلسطینی جنجالی شد

خبرگزاری فارس: فیلم تحریف‌شده رژیم صهیونیستی از پرستار شهید فلسطینی جنجالی شد

ارتش رژیم صهیونیستی ویدئوی مربوط به «رزان النجار»، پرستار فعال در غزه که در حین امدادرسانی به معترضان فلسطینی به شهادت رسید را دستکاری کرده تا با فریبکاری وی را «سپر انسانی» حماس جلوه دهد.روزنامه «ایندیپندنت» نوشته ارتش رژیم صهیونیستی بابت انتشار ویدئویی که در آن تصاویر مربوط به «رزان النجار» به نحوی دستکاری شده تا اثبات شود که او «فرشته رحمت» نبوده، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. این پرستار 21 ساله جمعه هفته گذشته در حین امدادرسانی به مجروحان معترض فلسطینی توسط تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.روز پنجشنبه رسانه‌های وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی ویدئویی با عنوان «استفاده حماس از سپرهای انسانی بایستی متوقف شود» منتشر کردند. در فیلمی که رژیم صهیونیستی منتشر کرده، بخشی تقطیع‌شده از مصاحبه «النجار» با «المیادین» آورده شده که او در آن می‌گوید: «من پرستار رزان النجار هستم. من اینجا در خطوط مقدم هستم و به عنوان سپر انسانی فعالیت می‌کنم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.