آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی
آزادی

آزادی

فرهنگی - اجتماعی - سیاسی

با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا؛ از برگزیدگان قرآنی تیپ 116 تجلیل شد

http://www.aja.ir/portal/picture/

مراسم تجلیل از دست اندرکاران قرآنی تیپ 116 شهید صفوی قزوین با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، فرماندهان و کارکنان این تیپ برگزار شد.  رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: امروز مهمترین چالشی که در جهان اسلام وجود دارد اسلام هراسی و ایران هراسی است، بشر در طول تاریخ گمشده ای به نام آرامش دارد و هرکس که سلب آرامش کند همه از او می گریزند.

حجت الاسلام صالحی نسب امنیت کشور را بسیار پایدار دانست و افزود: امروز امنیت کشور را مدیون نیروهای مسلح و تلاش لحظه به لحظه ی آن ها هستیم، اگر مجاهدانی همچون مدافعان حرم نبودند اکنون باید در کشورمان با متجاوزین و داعشیان می جنگیدیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد : اگر جامعه و خانواده ای بخواهد آرامش داشته باشد باید به سه موضوع توجه کافی داشته باشد که عبارت است از : انتظارات باید مطابق با واقعیت باشد، امر محال را از خداوند درخواست نکنیم ، در سطح اقتصادی خود را با دیگران مقاسه نکنیم.
حجت الاسلام صالحی نسب تصریح کرد: خداوند نعمت های زیادی به انسان عطا کرده که باید قدر آنها را دانست و مهمترین آنها نعمت سلامتی برای هر انسان است.
گفتنی است که تیپ 116 شهید صفوی قزوین در عرصه فعالیت های قرآنی و نمازآموزی موفق به کسب رتبه برتر در سطح یگان های نزاجا شده است که در پایان این مراسم از دست اندرکاران قرآنی ،حافظان و اساتید قرآنی تجلیل به عمل آمد.
نظرات 2 + ارسال نظر
ذاکر شنبه 17 تیر 1396 ساعت 15:54 http://ataher.blogfa.com

نظریه مجدد .سلام وب عالی داری . ولی به روز رسانی منظم نیست. به روز رسانی منظم تداوم داشته باشد. سعی کنید به روز رسانی با استفاده از مطالب به روز در هدف، به روز رسانی کنید. در ماههای گذشته تعداد پست ها برای یک ماه خیلی (((((کم )))))) بوده . برای بالا بردن آمار مخاطبین سعی کنید لین دوستان را فعال نمایید.

ذاکر شنبه 17 تیر 1396 ساعت 15:50 http://ataher.blogfa.com

سلام وب عالی داری به روز رسانی منظم تداوم داشته باشد. سعی کنید به روز رسانی با استفاده از مطالب به روز در هدف، به روز رسانی کنید. در ماههای گذشته تعداد پست ها برای یک ماه خیلی بوده . برای بالا بردن آمار مخاطبین سعی کنید لین دوستان را فعال نمایید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.